loading...
دانلود فیلم 36 با لینک مستقیم
مهدی تجار بازدید : 39 پنجشنبه 11 شهریور 1395 نظرات (0)

بختیار رحمانی: هنوز بهترین هستم - Bartarinha.IR | …

بختیار رحمانی: هنوز بهترین ...

بختیار رحمانی: هنوز بهترین هستم

بختیار رحمانی: هنوز بهترین ...

ستاره‌ها تراکتور را به حاشیه نمی برند/ هنوز بهترین هستم ...

هافبک تیم فوتبال تراکتور... ... صفحه اصلی; نتایج زنده; پخش زنده. رادیـــو

بختیار رحمانی: برای این آقا متاسفم! :: ورزش 3

بختیار رحمانی: ... رحمانی امیدوار است سال 95 یکی از بهترین سال های ... ما هنوز با تیم هایی ...

استقلال نیوز - بختیار رحمانی:واقعا خوشحال هستم

بختیار رحمانی هافبک جدید استقلال گفت:واقعا خوشحال هستم که به تیم محبوبم استقلال پیوستم من ...

رحمانی: برای ماندن در ایران یا رفتن به قطر هنوز

در حال بررسی پیشنهادها هستم و در ... تو بهترین قسمت شهر ... امیری و بختیار رحمانی ...

بختیار رحمانی: از پرسپولیس هم پیشنهاد دارم – 3090

بختیار رحمانی: ... هر جایی که بروم، دنبال آرامش هستم. ... پیشنهاد داده اما هنوز تصمیم قطعی ...

رحمانی: نتایج ما زجرآور است :: ورزش 3

بختیار رحمانی در گفت و گو با "ورزش ... است در لیگ برتر هستم و به هیچ عنوان ... هنوز شرایط ...

بختیار رحمانی: از پرسپولیس پیشنهاد دارم | بختیار رحمانی

بختیار رحمانی این روزها از ... بختیار رحمانی یکی از بهترین بازیکنان ... بابت خوشحال هستم.

بختیار رحمانی: برای این آقا متاسفم

بختیار رحمانی: ... رحمانی امیدوار است سال 95 یکی از بهترین سال های ... ما هنوز با تیم هایی ...

آنا | بختیار رحمانی: بازیکنان جانشین عملکرد خوبی …

هافبک تراکتورسازی گفت: به هیچ وجه در بازی خسته نبودم و می توانستم بعد از تعویض شدنم 90 دقیقه ...

منصوریان باید ساختار دفاعی خود را ترمیم کند / بختیار ...

منصوریان باید ساختار دفاعی خود را ترمیم کند / بختیار رحمانی ... بهترین بازی خود ... هستم ، اگر ...

بختیار رحمانی: پدرم من متولد اسلام آباد غرب است / …

بختیار رحمانی: ... رسد هنوز هم بازیکن مورد ... و در کمپ تیم ملی هستم نشان می‌دهد که ...

اخبار فوتبال » رحمانی: برای ماندن در ایران یا رفتن به …

... دوره لیگ برتر هنوز برای رفتن به لیگ ... بختیار رحمانی که ... اول فصل بهترین بازیکن ...

واکنش بختیار رحمانی به پیوستن به استقلال

بختیار رحمانی دور از ... هنوز یک بمب مانده، استقلالی ها ... بختیار رحمانی بهترین گزینه می ...

بختیار رحمانی: هفته آینده جراحی می کنم/ هر اتفاقی …

نظرزاده: مرزبان بهترین گزینه برای پدیده بود/ می خواهیم جزو 10 تیم برتر لیگ ...

شهر فوتبال - بختیار رحمانی: اگر در لیگ‌های اروپایی …

بختیار رحمانی، هافبک تیم ملی ... قائل هستم ما از این تیم ... و قطعا بهترین مشورت ...

شهر فوتبال - گفت و گویی جالب با بختیار رحمانی

بهترین | اسکریپت , ...

رحمانی: نتایج ما زجرآور است

بختیار رحمانی درباره وضعیت بد ... برخی از مسؤولان هنوز هم مبانی انقلاب ... بهترین خودرو ...

رحمانی: برای ماندن در ایران یا رفتن به قطر هنوز

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در پانزدهمین دوره لیگ برتر هنوز ... بختیار رحمانی ... هستم ...

بختیار رحمانی: بی صبرانه منتظر رویارویی با استقلال هستم

بختیار رحمانی: بی صبرانه منتظر رویارویی با استقلال هستم. هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: ...

رحمانی: دوست دارم در آرامش و با منطق تیمم را انتخاب …

  • 1/5
  • 33 RATINGS

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در پانزدهمین دوره لیگ برتر هنوز ... بختیار رحمانی ... هستم ...

Football.ir - اخبار فوتبال : «بختیار رحمانی»

بختیار رحمانی در حاشیه ... دوره لیگ برتر هنوز برای رفتن به ... تراکتورسازی هستم. رحمانی: ...

رحمانی: یک سال با جان و دل برای تراکتورسازی بازی …

بختیار رحمانی با اشاره به ... کون لنگیا از دیسای اینجا معلومه هنوز ... من مربی هستم نه ...

رحمانی: به آرزوی قلبی ام رسیدم/ برای استقلالی …

... قطعا هفته اول روی نیمکت هستم: ... بختیار رحمانی اظهار داشت: ... بازی ها هنوز شروع نشده است.

فوتبالی‌ترین | رفیعی: بختیار رحمانی بهتر از من بود

... بختیار رحمانی ... ما و مخصوصاً بختیار رحمانی جزو بهترین بازیکنان ... هستم / هیچ ترسی ...

مدیر برنامه‌های رحمانی: بختیار اگر دنبال پول بود به ...

مدیر برنامه‌های رحمانی: بختیار اگر دنبال ... با اینکه استقلالی هستم ولی بعید ... با بهترین ...

مصاحبه روز | آخرین صحبت‌های بختیار رحمانی درباره …

... بختیار رحمانی، هافبک جدید استقلال که یکی ... هنوز وقت نشده ... خودش بهترین تصمیم را در ...

رقم قرارداد بختیار رحمانی با استقلال

رقم قرارداد بختیار رحمانی ... باشد اما هنوز برای اینكه ... هستم و معتقدم ...

بختیار رحمانی: با پرسپولیس مذاکره نکرده ام/ فقط …

بختیار رحمانی در مورد ثبت ... قائل هستم، باید ... این سربازها بهترین بازیهای لیگ ...

گفتگو با «بختیار رحمانی»، ستاره جدید آبی ها - واضح

گفتگو با «بختیار رحمانی»، ستاره جدید ... پستش بهترین ... خوب ایران رفیق هستم و فکر می ...

بختیار رحمانی: خوشحالم به محبوبم استقلال …

بختیار رحمانی، هافبک جدید استقلال که یکی ... واقعا خوشحال هستم که به تیم ... هنوز وقت نشده ...

گفتگو با بختیار رحمانی + عکس بختیار رحمانی

گفتگو با بختیار رحمانی + عکس بختیار رحمانی, کاپیتان جوان فولاد خوزستان، بختیار رحمانی، جوان ...

خبرگزاری فارس - رحمانی: فکر می‌کنم در بحث سربازی …

... هنوز خدمت ... بختیار رحمانی در مورد ... در تمامی این امور تابع تصمیمات مسئولان مربوطه هستم.

.::وبسایت رسمی بختیاررحمانی::.

... قالب جدید هستم و نهایت سعی ... بختیار رحمانی: بهترین گل سازان ... شده ولي هنوز هيچ ...

رحمانی: فکر می‌کنم در بحث سربازی شایسته بخشش …

... هنوز خدمت ... بختیار رحمانی در ... در تمامی این امور تابع تصمیمات مسئولان مربوطه هستم.

کاپ | هیچ جا نمی گویم استقلالی هستم

هیچ جا نمی گویم استقلالی هستم ... به گزارش کاپ و به نقل از همشهری ورزشی، بختیار رحمانی ...

بختیار رحمانی استقلالی می‌شود؟

بختیار رحمانی، هافبک تیم ملی ... نظر می رسید هنوز بدن ... قائل هستم ما از این تیم ...

بختیار رحمانی:به پرسپولیس می رفتم هم کارت …

بختیار رحمانی:به پرسپولیس می رفتم هم کارت پایان خدمتم مشکل داشت؟/ جام می خواهند به خودمان ...

ماجدی؛ منصوریان باید ساختار دفاعی خود را ترمیم کند ...

... «بختیار رحمانی بازیکن پر توان و خوبی است اما هنوز نتوانست ... تایلند هستم، اگر ...

هشدار هواداران استقلال به بختیار رحمانی

شایعه شده که بختیار رحمانی قصد ... بختیار رحمانی اگر قیمت بهترین تیم‌های ... هستم. شریعتمداری ...

درخواست بختیار رحمانی برای حل مشکل سربازیش و …

درخواست بختیار رحمانی ... هنوز خدمت ... در تمامی این امور تابع تصمیمات مسئولان مربوطه هستم.

رحمانی: فکر می‌کنم در بحث سربازی شایسته بخشش …

... هنوز خدمت سربازی‌ام ... قرار بگیرم و به بهترین شکل ... بختیار رحمانی در مورد اینکه ...

کری خوانی بختیار رحمانی برای استقلال

کری خوانی بختیار رحمانی ... این فصل استقلال هنوز بسته نشده است ... خوشحال هستم.

بختیار رحمانی: مردم تبریز حلالم کنند :: سایت خبری، …

ماجدی؛ منصوریان باید ساختار دفاعی خود را ترمیم کند ...

ماجدی؛ منصوریان باید ساختار دفاعی خود را ترمیم کند / بختیار رحمانی ... بهترین بازی خود ... هنوز ...

ستاره ملی پوش مد نظر پرسپولیس: فقط آبی می …

مصاحبه جدید بختیار رحمانی,بختیار ... نظر می رسید هنوز بدن ... و قطعا بهترین مشورت ...

فوتبالی‌ترین | رحمانی: برای ماندن در ایران یا رفتن …

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در پانزدهمین دوره لیگ برتر هنوز ... بختیار رحمانی ... هستم ...

کاپ | هیچ جا نمی گویم استقلالی هستم

... در اردوی بعدی در تیم ملی هستم. ... ورزشی، بختیار رحمانی درباره سال 94 ... هنوز تصمیم ...

آنا | بختیار رحمانی: تمرکز داشته باشیم النصر را …

بختیار رحمانی: ... دروغ است و من هنوز هیچ ... سعی می‌کنم بهترین تصمیم را ...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 234
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 40
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 57
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 262
  • بازدید ماه : 262
  • بازدید سال : 4,753
  • بازدید کلی : 16,937