loading...
دانلود فیلم 36 با لینک مستقیم
مهدی تجار بازدید : 36 چهارشنبه 10 شهریور 1395 نظرات (0)

پیگرینی: نمی‌دانم مشکل من‌سیتی چیست

سرمربی شیلیایی آبی‌پوشان شهر منچستر اعتراف کرد شکست مردانش در دربی ضربه سنگینی به شانس ...

خبرگزاری تسنیم - پیگرینی: نمی‌دانم مشکل منچسترسیتی چیست

۶ هفته وقت داریم سهمیه لیگ قهرمانان را قطعی کنیم پیگرینی: نمی‌دانم مشکل منچسترسیتی چیست

sporttv.ir:: پیگرینی: نمی‌دانم مشکل منچسترسیتی چیست؟

... پیگرینی: نمی‌دانم مشکل ... نمی‌دانم مشکل منچسترسیتی چیست ... من‌سیتی در شرایطی در ...

لیگ برتر انگلیس 15-2014

سرمربی شیلیایی آبی‌پوشان شهر منچستر اعتراف کرد شکست مردانش در دربی ضربه سنگینی به شانس ...

پیگرینی:امیدوارم گواردیولا سرمربی سیتی شود!

‏ به ادامــــــــــــــه…,پیگرینی:امیدوارم گواردیولا سرمربی سیتی شود! درحال بارگذاری ...

پیگرینی: مقابل ویلا اصلا خوب بازی نکردیم

پیگرینی: مقابل ویلا اصلا خوب بازی نکردیم | ورزش 33 ساعت قبل ... مانوئل پیگرینی، سرمربی ...

پیگرینی: می خواهیم بارسا را حذف کنیم

... منچسترسيتي، از شاگردانش خواست تا با شکست دادن بارسا در ديدار…,پیگرینی: ...

پیگرینی گواردیولا جام قهرمانی را از ما گرفت

گواردیولا ۱۰ ماه قبل تصمیم قطعی برای رفتن به من‌سیتی گرفت ... نمی دانم ... مشکل دوستم گفتن ...

سکه تیکی تاکا چیست - khabarduni.ir

نمی‌دانم نوع و شیوه ... جدیدی از مساله انتقال پپ به من‌سیتی ... من هم نمی دانم مشکل ...

واکنش تند خداداد به اظهارات علیفر

... نمی دانم منظورت چیست ... من سیتی 3 بر صفر عقب بود و پیگرینی آرام کنار خط ایستاده بود. علیفر ...

حمله خداداد به علیفر: بکن باوئر نمی‌فهمد شما …

... نمی دانم منظورت چیست! ... من سیتی 3 بر صفر عقب بود و پیگرینی آرام کنار خط ایستاده بود. علیفر ...

فوتبالی‌ترین | پیشنهاد رسمی والنسیا به پیگرینی

پیشنهاد رسمی والنسیا به پیگرینی در اختیار باشگاه من‌سیتی و وکیل او ... نمی دانم ذوب آهن ...

فوتبال ایران

... مقابل سپاهان با 2 مشکل ... من‌سیتی با ... در جریان بازی هواداران از مانوئل پیگرینی ...

پیگرینی رئال خوش شانس بود - nazbid.ir

پیگرینی: تساوی نتیجه عادلانه بود . سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی، تساوی را نتیجه عادلانه‌ای ...

یادداشت/ بازگشت پیگرینی به برنابئو؛ کجای کار …

کعبی: بازیکنی نیستم که برای تیمدار شدن آویزان فلان مدیر شوم/ از مسئولان استقلال خوزستان ...

واکنش تند خداداد به اظهارات علیفر | پایگاه اطلاع …

... نمی دانم منظورت چیست ... من سیتی 3 بر صفر عقب بود و پیگرینی آرام کنار خط ایستاده بود. علیفر ...

ونگر: قهرمانی لستر برایم آزاردهنده است

سرمربی فرانسوی آرسنال اعتقاد دارد لسترسیتی با شایستگی قهرمان انگلیس شد.

پیگرینی فصل بعد لیگ برتر داغ‌تر از گذشته خواهد …

... نمی‌دانم که در ... میلان به دنبال استخدام پیگرینی . ... پيگريني که فصل گذشته با من‌سیتی به ...

گواردیولا: خرید بزرگ چلسی، کونته است؛ چیز های …

نمی دانم سایر مربیان چرا به ... اگه تونستی تودو تیم برتر من سیتی رو بیاری ... مشکل اثلیتون ...

مهندس - sport.shafaqna.com

آرشیو خبرهـا - 1443893480 - wwwkhabar.ir

من سیتی، نیوکاسل را 6 ... هادی نوروزی هیچگونه مشکل ... نمی دانم چرا این‌طور پریدم/ از ...

يوفا خريد بعدي منچسترسيتي را لو داد

براتان اکتبر سال گذشته از بریسبین رور به من‌سیتی ... دچار مشکل نشوند ... اما نمی‌دانم ...

قهرمان لیگ برتر جزیره چه تیمی است؟ | طرفداری

... با پیروزی مردان پیگرینی پایان خواهد یافت ... من سیتی امیدوارم هر ... ام چیزی نمی دانم.

خرافات در کاخ سفید/ از شنیدن صدای گربه تا رخ دادن …

... تصور رئال بدون رونالدو واقعا سخت و مشکل ... چیزی نمی دانم ... مقابل من سیتی پیگرینی: ...

منچستر یونایتد بهترين تيم دنيا - نقل و انتقالات

ونگر و پیگرینی هم به ... گفته می شود من سیتی و آرسنال هم خود را برای ... من نمی دانم این ...

تاپیک اختصاصی Real Madrid C.F | کهکشانی ها …

  • 250 POSTS
  • FIRST POST: 11/12/2011

11/12/2011 · مورینیو 48 ساله تابستان 2010 هدایت رئال را بعد از برکناری مانوئل پیگرینی ... تمام مشکل این ...

فوتبال باشگاهی در اسپانیا | فصل 2010-2011 …

  • 250 POSTS
  • FIRST POST: 12/3/2010

3/1/2011 · ... «حتی نمی دانم ... ابتدای فصل گفتم که سپری کردن یک فصل فقط با ایگواین و بنزما واقعا مشکل ...

پایگاه خبری تحلیلی کاپ | اخبار فوتبال

اوزیل: بازیکنان آلمانی، من سیتی را قوی تر کرده اند

کریستیانو رونالدو - قلم سپید

مشکل بعدی هم جنجالی ... کریس یه همچین کاری رو نمیکنه چون میدونه من سیتی خیلی ... من نمی دانم ...

برنامه اینترنتی نود - navad.tv

به جان مادرم نمی دانم منظور رحمان چه ... مسلما این حذف نمی تواند فنی باشد و مشکل جای دیگری ...

جوش صورت - اخبار ورزشی - poostshop.blogfa.com

نمی‌دانم شاید در این میان ... شاگردن مانوئل پیگرینی در مجموع با ... را به همشهری خود من‌سیتی ...

آنالیز: مزایا و معایبِ رونالدو و توره

کعبی: بازیکنی نیستم که برای تیمدار شدن آویزان فلان مدیر شوم/ از مسئولان استقلال خوزستان ...

اخبار رئال مادرید - akairan.com

اخبار رئال مادرید - akairan.com

هواداران کریستیانو رونالدوبلوگل

او مشکل دیگری داشت، اما مهمترین چیز ... - مشکل بنزما دقیقا چیست ... نمی دانم سه شنبه بهتر یا ...

|CFC| شیرهای آبی لندن |CFC| - اخبار ، مصاحبه و نقل و ...

نمی‌دانم چرا خوزه به ... سازی و تاکتیک‌های پیگرینی برای ... من سیتی هم اولین کاری که در ...

منچستر - mtmkashanfizik-ba.crawlblog.ir

اخبار کراول بلاگ : با سامانه قدرتمند کراول بلاگ پیش از بقیه مطالب جدید را مشاهده کنید و بروز ...

SANSIRO لنگرپیکس

... "نمی‌دانم چیزی تغییر می ... مانوئل پیگرینی، اعلام کرد که این ... ده بروین(من سیتی) ...

منچستر - dngohiv-ba.crawlblog.ir

اخبار کراول بلاگ : با سامانه قدرتمند کراول بلاگ پیش از بقیه مطالب جدید را مشاهده کنید و بروز ...

دانلود رایگان با لینک مستقیم

1Varzesh | سایت 1 ورزش - نمایش موارد بر اساس …

آرمن نازاریان یک لحظه هم آرام و قرار ندارد. برای شکست دادن سوریان هرچه در چنته دارد رو می کند ...

خوش شانس یا بد شانس | جستجو | یاس

اصلا نمی دانم چیزی به اسم شانس حقیقتا وجود دارد يا همه اش ساخته و پرداخته ی ذهن آدم های تنبل ...

کلوپ هواداران رئال مادرید - فصل 2011-2010 [بایگانی] - …

اما قضیه در مورد کاپیتانهای بعدی کمی مشکل ... خواهم کرد اما نمی دانم که ... چیست ؟ انتخاب ...

|CFC| شیرهای آبی لندن |CFC|

قدرت تهاجمی من سیتی فوق ... انتظارتمان از این فصل چیست. ... نمی‌دانم چرا پس از بازی مقابل ...

كلوپ هواداران رئال مادريد (ميگل مونيز) - جلد پنجم …

شاگردان پیگرینی در این دیدار کم نقص ... این مشکل خواهد بود که ... از طرف دیگه من سیتی و چلسی از ...

بارسلوناز:یکی ازبزرگترین پایگاه های خبری ورزشی - …

... نمی دانم دربارسا از فوتبال ... حذف بارسلونا مقابل من سیتی/صعود ... مانوئل پیگرینی: ...

www.ss-download.ir

۱۶ خرداد ۱۳۸۹ ه‍.ش. - فرانسه پس از مکزيک و ايتاليا، سومين کشوري بود که براي دومين بار ميزبان ...

پرن سیتی - glumgirl-ba.smartfeed2.ir

سامانه قدرتمند اسمارت فید تمامی اخبار را به صورت لحظه ای برای شما نمایش میدهد

فوتبال جهاناخبار 3 | جدیدترین اخبار روز ایران و جهان

اخبار جدید,اخبار ایران,اخبار جهان,جدیدترین اخبار,دانلود اخبار,اخبار همشهری,اخبار تهران ...

مصدومیت رونالدو در فینال امروزش فیلم

فیلم مصدومیت رونالدو در تمرین . مصدوميت رونالدو ستاره تیم فوتبال رئال مادرید در تمرین امروز ...

koobide.cofeblog.ir

koobide.cofeblog.ir

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 234
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 37
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 53
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 258
  • بازدید ماه : 258
  • بازدید سال : 4,749
  • بازدید کلی : 16,933