loading...
دانلود فیلم 36 با لینک مستقیم
مهدی تجار بازدید : 31 سه شنبه 09 شهریور 1395 نظرات (0)

منصوریان: به جان امیرم هیچ‌وقت در پرسپولیس تست ندادم

علیرضا منصوریان می گوید وقتی قصد داشته به کلاس مربیگری اروپایی برود کروش به او گفته من خود ...

منصوریان: به جان امیرم هیچ وقت در پرسپولیس تست ندادم

علیرضا منصوریان می گوید ... پرسپولیس حقش ... به جان امیرم هیچ وقت در پرسپولیس تست ندادم ...

ایران خبر - منصوریان: به جان امیرم هیچ‌وقت در پرسپولیس تست ...

علیرضا منصوریان می ... ایران و روسیه در ... به جان امیرم هیچ‌وقت در پرسپولیس تست ندادم ...

اخبار فوتبال » منصوریان: به جان امیرم هیچ‌وقت در پرسپولیس ...

... به جان امیرم هیچ‌وقت در پرسپولیس تست ندادم ... علیرضا منصوریان می گوید ... در آستانه ...

به جان امیرم هیچ‌وقت در پرسپولیس تست ندادم

به جان امیرم هیچ‌وقت در پرسپولیس تست ندادم/همسرم می‌گوید شانس ات این بود که سرت را تراشیدی

متنی از علیرضا منصوریان برای در گذشت مرتضی …

علیرضا منصوریان ... متنی از علیرضا منصوریان برای در ... به جان امیرم هیچ‌وقت در پرسپولیس تست ...

ایران خبر - ارسال اين مطلب به دوستان - منصوریان: …

... ( منصوریان: به جان امیرم هیچ‌وقت در پرسپولیس تست ندادم )) ... اقدام مسئولان در مورد ...

بازی در استقلال و پرسپوليس را هر بازيكنی دوست …

اسطوره ای که هیچ وقت ... رضاییان و طارمی در ترکیه تست ... فکر می‌کنم پرسپولیس در هفته آخر ...

منصوریان: من چهار را نشان ندادم!

نفت تهران الاهلی عربستان عدد 4 عی منصوریان اخبار ... تبلیغات در ... من چهار را نشان ندادم!

برچسب ها - چگونه صبحانه باید خورد

منصوریان: هیچ‌وقت در پرسپولیس تست ...

جام نیوز :: JamNews - برتری یک بر صفر پرسپولیس

دیدار تیم‌های پیکان تهران و پرسپولیس در چارچوب ... جمله‌ای که برای منصوریان ... که هیچ وقت ...

کی روش: برانکو برای توجیه نتایج ضعیفش در پرسپولیس

... برانکو برای توجیه نتایج ضعیفش در پرسپولیس ... ندادم بازیکنان در تست ... هیچ وقت به ...

محمدخانی: در برنامه نود به بازیکنی رای ندادم – 3090

هیچ وقت نگفتم من ... مربی اسبق پرسپولیس گفت:من در برنامه نود قبلی به بازیکنی رای ندادم ‏اما ...

بانگورا: علاقمند بودم در پرسپولیس بازی کنم/ …

بانگورا: علاقمند بودم در پرسپولیس بازی کنم/ شخصیتم اجازه نمی دهد تست فنی بدهم محمد بانگورا ...

خبرگزاری تسنیم - کی‌روش: سرمربی پرسپولیس

8/1/2016 · ... کنند، هیچ وقت شاکی ... ملی‌پوش پرسپولیس در تست پزشکی ... منصوریان ...

من با استقلال قرارداد بستم خدا را شکر پرسپولیس

علی کریمی در گفت و گویی به ... علی رغم حضور در پرسپولیس ... *هیچ وقت در کودکی به این ...

علی کریمی: دایی؟ نمی دانم این چه رفاقتی است!

ولی چرا آشتی با علی دایی هیچ وقت صورت نمی گیرد؟ در ... حضور در تست ... پرسپولیس در هفته ...

اخبار کوتاه و اختصاصی نقل و انتقالات لیگ برتر …

... هیچ وقت موارد زیادى ... براى تست گیرى در تمرینات ... جاى من دیگر در پرسپولیس ...

توهین طرفداران پرسپولیس به خرید جدید استقلال | …

... از طرفداران پرسپولیس شماره اش را در فضای مجازی ... که هیچ وقت تیمش ... منصوریان در نشست ...

فوتبالی‌ترین | منصوریان: یک یار واقعی را از دست …

من هم هیچ‌وقت به خودم جرأت ندادم در بازی‌ها نفر اول ... منصوریان: در آینده به حریفان ...

کاپ | منصوریان:کل خانواده احسان استقلالی …

... این است که چرا در کشور خودمان ... منصوریان:کل خانواده ... مثل استقلال و پرسپولیس ...

من با استقلال قرارداد بستم خدا را شکر پرسپولیس

... حضور در پرسپولیس ... تست پزشکی محرمانه اعلام می‌شود/ ترجیح می‌دهم جواب منصوریان ...

من با استقلال قرارداد بستم خدا را شکر پرسپولیس

... با استقلال پرداخت و از علاقه برادرش به تیم رقیب، علی رغم حضور در پرسپولیس پرده برداشت.. ...

کی روش:قلعه نویی همیشه مخالفم بوده

... برانکو برای توجیه نتایج ضعیفش در پرسپولیس روی من حساب نکند چرا که من اهلش نیستم. ...

نمونه‌گیری 1500 تست دوپینگ در شنا در سال 2016

نمونه‌گیری 1500 تست دوپینگ در ... ماجرای منصوریان و ... خروج رضایی از فهرست خرید پرسپولیس ...

فوری/ترور نافرجام یک نماینده مجلس! من با استقلال …

... با استقلال پرداخت و از علاقه برادرش به تیم رقیب، علی رغم حضور در پرسپولیس ... منصوریان ...

عبداللهی به هواداران قول می‌دهم منصوریان موفق می‌شود

پرسپولیس در حالی در ... + بچه ها ببخشید جواب کامنت ندادم ... تغییر سیستم منصوریان در ...

90tv.ir | وبسایت رسمی برنامه ۹۰ - بازگشت آقای گل …

... سوی باشگاه برای حضور در تمرینات پرسپولیس به ... شدیدولی هیچ وقت اجازه فحاشی ندادم ب ...

کی‌روش: صحبت‌های برانکو دروغ است/ وقتی سربازها …

... صحبت‌های اخیر برانکو که من اجازه ندادم ملی‌پوشان پرسپولیس در تست پزشکی شرکت کنند ...

بازیکنان استقلال به زمین تمرین نرفتند! :: سایت …

دروازه‌بانی که حتی یک دوست در پرسپولیس نداشت :: …

3 ماه پیش اولادی در رابطه با شایعه‌ خودکشی‌ اش چه …

من هیچ‌وقت در زندگی‌ام ... من در پرسپولیس ستاره شدم ولی سعی ... منصوریان حرفش در مورد ...

روزی که علی کریمی با استقلال قرارداد بست،دروازه …

  • 5/5
  • 19 RATINGS

*هیچ وقت در کودکی به این فکر ... و آن را پوشیدم و کسی ندادم. ... دفاع راست پرسپولیس در ادامه ...

فوتبالی‌ترین | منصوریان: بیرانوند مثل یک بچه …

مگر من امسال به استقلال و پرسپولیس بازیکن ندادم ... منصوریان در ... در ریو هم از آنها تست ...

حضور در استقلال؛ بزرگترین اشتباه زندگی یک …

... سالهاست در پرسپولیس بازی ... به پرسپولیس آمدم و تست دادم ... بودن را هیچ وقت فراموش ...

Football.ir - اخبار فوتبال : «علیرضا بیرانوند»

... هیچ وقت نگفته بودم ... مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در یک برنامه ... منصوریان در ...

شاید بهتر است با این همه تحقیر ما از ایران برویم! …

... لطفی است من هیچ وقت به خاطر ... البته در این تست اساتیدی در ... در پرسپولیس ...

اخبار باشگاه فوتبال نفت تهران

علیرضا منصوریان: هیچ وقت ... تساوی یک نیمه ای پرسپولیس در روز ... نفت تهران در کما تست ...

ترابیان: عدالت نیست که تاوان حضور سپاهان در آسیا …

... مربی تیم فوتبال پرسپولیس نیمکت پرسپولیس ... قیمت نمی‌خواهد در پرسپولیس ... منصوریان: ...

گفت و گویی متفاوت با علی کریمی ؛ ماجرای بستن …

*هیچ وقت در کودکی به این فکر ... و آن را پوشیدم و کسی ندادم. ... منصوریان برای پرسپولیس.

football news - فوتبال ایران - ramin1363.blogfa.com

... در تمرینات پرسپولیس و انجام تست فنی ... هیچ وقت در مورد ... منصوریان ...

رهبری‌فرد‌: در داربی، هاشمی‌نسب را شبیه صدام …

... و دیگر هیچ‌وقت پیش ... کنند به علی منصوریان گفتم « تو رو ... در پرسپولیس خالی ...

خدمت - روزی که علی کریمی با استقلال قرارداد بست، …

... با استقلال پرداخت و از علاقه برادرش به تیم رقیب، علی رغم حضور در پرسپولیس ... *هیچ وقت در ...

روزی که علی کریمی با استقلال قرارداد بست

... علی رغم حضور در پرسپولیس ... *هیچ وقت در کودکی به این ... مثل منصوریان، آقای ...

بیگ‌زاده: شکست پرسپولیس غیرممکن نیست/ …

... این را داریم که در خانه پرسپولیس این ... انجام ندادم. ... در «خندوانه»/ هیچ‌وقت آدم ...

آخرین اخبار مهم ایران و جهان | سایت پارس فوتبال ...

... فریاد های هوادار پرسپولیس در ... حاشیه های تست ... مسائلی که خانم ها هیچ وقت ...

واکنش سید جلال حسینی به اظهارات علیرضا منصوریان

واکنش سید جلال حسینی به اظهارات علیرضا منصوریان. ... تماشای دیدار پرسپولیس در لیگ برتر ...

تا دقیقه 87،اوکراین 0 - 1 لهستان

- پرسپولیس ... - استقلالی ها. تلاش می کنیم بهترین تیم را ببندیم/ رضاییان در اختیار باشگاه ...

افشاگری فرهاد مجیدی علیه عادل فردوسی‌پور در 90

وی که اصرار داشت هیچ وقت تمایلی به حضور در پرسپولیس ... هیچ وقت برای بازی در ... منصوریان ...

سیر تا پیاز زندگی "مهرداد اولادی" در آخرین مصاحبه …

که در حال حاضر مربی هستند در تیم بودند، من تست ... را هیچ وقت ... ام در پرسپولیس ...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 234
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 218
  • بازدید ماه : 218
  • بازدید سال : 4,709
  • بازدید کلی : 16,893