loading...
دانلود فیلم 36 با لینک مستقیم
مهدی تجار بازدید : 41 دوشنبه 08 شهریور 1395 نظرات (0)

آنتیگا: از عملکرد بازیکنانم راضی نیستم - ایسنا

آنتیگا: از عملکرد بازیکنانم راضی نیستم. سرمربی تیم ملی والیبال لهستان عملکرد بازیکنانش ...

آنتیگا: از عملکرد بازیکنانم راضی نیستم

... از عملکرد بازیکنانم راضی ... من از عملکرد تیمم به هیچ وجه راضی نیستم. ... آنتیگا ...

آنتیگا: از عملکرد بازیکنانم راضی نیستم

آنتیگا: از عملکرد بازیکنانم راضی نیستم. ... من از عملکرد تیمم به هیچ وجه راضی نیستم.

آنتیگا: تماشاگران نقش خیره کننده ای در پیروزی …

... از عملکرد بازیکنانم در برابر ایران راضی نیستم. ...

آنتیگا: از بازی تیم لهستان راضی نیستم

آنتیگا: از بازی تیم لهستان راضی نیستم. ... از عملکرد بازیکنانم در برابر ایران راضی نیستم. ...

آنتیگا: ایران شایسته پیروزی بود/ تماشاگران خیره …

دایی: از بازیکنانم راضی هستم

... از عملکرد وزنه ... از پنج نفره بازی کردن بازیکنانم راضی نیستم/می ... آنتیگا:از ...

ویوِس: با وجود شکست مقابل ایران از عملکرد بازیکنانم راضی

خبرگزاری تسنیم - آنتیگا: لیگ جهانی برای ما همه …

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، استفان آنتیگا سرمربی فرانسوی تیم ملی والیبال ...

لهستان زیر فشار وحشتناک تماشاگران خرد شد

آنتیگا: از بازی ... از عملکرد بازیکنانم در برابر ... از بازی تیم خود راضی نیستم ...

آنتیگا: صعود ایران را تبریک می‌گویم - بازیکنان …

... سرمربی تیم والیبال لهستان پس از شکست برابر ایران،-آنتیگا-صعود ... از خودم راضی نیستم ...

آنتیگا از شخصیت و رفتار بازیکنانم خوشحالم

آنتیگا از شخصیت و رفتار بازیکنانم ... آنتیگا: از شخصیت و رفتار ... البته من از عملکرد ...

آنتیگا: لیگ جهانی برای ما همه چیز نیست | شبنم نیوز

آنتیگا: لیگ جهانی ... از بازیکنانم راضی نیستم. در اسپک خوب عمل نکردیم و در حالی که می‌خواستیم ...

آنتیگا: باید روحیه جنگندگی خود را حفظ کنیم

سرمربی تیم ملی والیبال لهستان گفت: باید روحیه جنگندگی تیم خود را برای ادامه مسابقات هم حفظ ...

لوزانو از عملکرد بازیکنانم راضی هستم

لوزانو از عملکرد بازیکنانم راضی ... استفان آنتیگا هم از شهر ... ایران راضي نیستم.

آنتیگا: پیروزی برابر بلژیک و اسلوونی آسان نبود/ از

آنتیگا: پیروزی برابر بلژیک و اسلوونی آسان نبود/ از شرایط تیمم راضی ...

سرمربی صربستان: از ست سوم فراموشی گرفتیم | …

... عملکرد بازیکنانم در ست های اول و ... از این بازی راضی نیستم اما تلاش می کنیم ... آنتیگا: برای ...

ریکاردو کاروالیو: مثلث رونالدو، بیل و فالکائو …

آنتیگا: از عملکرد بازیکنانم راضی نیستم ... انتقاد رائول از عملکرد تیم های ...

گواردیولا از عملکرد بازیکنانم راضی هستم

... از عملکرد بازیکنانم راضی هستم . سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: دو تیم ایران و صربستان ...

آنتیگا - 1varzesh.com

آنتیگا - 1varzesh.com

آنتیگا: باید روحیه جنگندگی خود را حفظ کنیم - …

سرمربی تیم ملی والیبال له...

گواردیولا از عملکرد بازیکنانم راضی هستم

... از عملکرد بازیکنانم راضی هستم/ در ابتدای ست‌ها تمرکز نداشتیم . به گزارش خبرگزاری تسنیم ...

نيستم - nahamta.ir

زن نیستم اگر... زن نیستم اگر....زن نیستم اگر زنانه پای عشقم نایستم من از قبیله ی زلیخا امده ...

توخل از عملکرد بازیکنانم بسیار راضی ام | صبا فردا

توخل از عملکرد بازیکنانم بسیار راضی ام توخل از عملکرد بازیکنانم بسیار راضی ام در طرفداری ...

تیم ملی لهستان - dsport.ir

آنتیگا: از عملکرد بازیکنانم راضی نیستم. دی اسپورت: سرمربی تیم ملی والیبال لهستان عملکرد ...

گزارش خبرنگار اعزامی فارس از ژاپن آنتیگا: باید …

6/22/1994 · گزارش خبرنگار اعزامی فارس از ژاپن آنتیگا: ... راضی نیستم. ... از دور دوم، بازیکنانم به ...

آنتیگا: به ایران تبریك می‌گویم - kodoom.com - …

استفان آنتیگا در مورد شکست ۳ بر یک ... به کار بستند و من از عملکرد آنها در ۲ ست پایانی راضی ...

والیبال

آنتیگا: از بازی ... از عملکرد بازیکنانم در برابر ایران راضی نیستم. ... عملکرد پر اشتباه ...

آنتیگا: صعود ایران به المپیک را تبریک می‌گویم - …

... از بازی بازیکنانم در دو ست پایانی برابر ایران راضی هستم و ... از توکیو ... آنتیگا: صعود ایران ...

کرانچار راضی ام اما می توانستیم گل های بیشتری …

... بازیکنانم مثل شیر جنگیدند، اما از آنها راضی نیستم . ... از عملکرد ... من از بازیکنانم ...

آنتیگا: می‌توانیم برای کسب مدال مبارزه کنیم

آنتیگا: می‌توانیم ... از نتایج تیم راضی هستم؛ با حل مشکلات ... تمجید وزیر ورزش روسیه از عملکرد ...

شهرداری نیوز - پايگاه اطلاع رسانی شهرداری نيوز

آنتیگا: از عملکرد بازیکنانم راضی نیستم نظر کواچ درباره عملکرد ...

نقشه سایت - والیبال ایران

... راضی نیستم، صرفا نتیجه ... استفان آنتیگا: از همان ابتدای ... از عملکرد شاگردانم عصبانی ...

مورینیو:اینتر بازی کاملی را به نمایش گذاشت :: ورزش 3

مربی پرتغالی نرآتزوری از عملکرد ... موافق شکایت از برنامه نود نیستم. ... آنتیگا: از ...

اخبار | فدراسیون والیبال ایران | برگه 32

سرمربی ایتالیا: از نتیجه بازی با ایران ...

‫والیبال ایران - Set5.Ir | Facebook‬

... از بازیکنانم ناامید ... ایران پشیمان نیستم! ... از بازی خودم راضی ام .انچه از دستم برمی ...

در آخرین نود سال 94 چه گذشت؟ :: ورزش 3

... از عملکرد برنامه نود اعلام رضایت کردند و ۶،۵ درصد گفتند راضی نیستند. پس از ... آنتیگا: از ...

فوتبالی‌ترین | منصوریان: طاهری هوس کرده با سرعت …

... و از عملکرد بازیکنانم خیلی راضی ... از برنامه نود نیستم ... آنتیگا: از شخصیت ...

دانلود شعر خوانی مذهبی در باکو

... سال‌ها به بيش از چهل سال قبل ... جالب آنتیگا. ... از عملکرد بازیکنانم راضی نیستم ...

انريکه: از عملکرد شاگردانم رضايت دارم

‎انریکه: از عملکرد شاگردانم راضی هستم. ... ‎لوئیز انریکه «از عملکرد بازیکنانم رضایت دارم» ...

سرمربی صربستان: از ست سوم فراموشی گرفتیم | …

وبسات رسمی هیئت والیبال استان تهران خبرگزاری رسمی و تخصصی در زمینه والیبال استان تهران و ...

عملکرد - ice-cream.cofeblog.ir

کارکنان . ... پایان نامه نقش مدیریت عملکرد در افزایش کارایی کارکنان ... مشکل طلاق .....

متن کامل برنامه دیشب 90 در دوشنبه 3 اسفند 94 / …

... تقریبا از اوایل شهریور ماه بعد از جلساتی که داشتیم مشخص شد هدایت تیم ملی برعهده ما است.

فوتبالی‌ترین | سرمربی الجزیره: تراکتور فراتر از

... از عملکرد تیمم راضی نیستم و چون زود ... موافق شکایت از برنامه نود نیستم ... و آنتیگا در ...

باشگاه میزان خراسان - والیبال ایران

... از نتایج کسب شده راضی نیستم/ سال ... آنتیگا: مجبور ... از شخصیت و رفتار بازیکنانم ...

فیلم | گل دوم نفت برابر پرسپولیس (سوت پایان …

... از عملکرد ورزشکاران راضی هستم اما کافی ... آنتیگا: از شخصیت و رفتار بازیکنانم ...

مصاحبه با مربیان - 2

... ، خولیو ولاسکو پس از پیروزی آرژانتین ... در آن زمان خوشحال نبودم و حالا هم خیلی شاد نیستم.

آکانیوز ،اخبار ,حوادث ,روزنامه ,فال ,سرگرمی,اخبار …

... از عملکرد تیم در نیمه دوم راضی نیستم ... قادر میزبانی عملکرد قابل قبولی داشت و از او راضی ...

شکست دراماتیک والیبالیست های ایران مقابل …

به گزارش خبرنگار اعزامی هشدار نیوزبه نقل از تسنیم از ... آنتیگا مشخص بود ... راضی است. دو ...

مصاحبه با مربیان - fansvolley.ir

... ساختند و من از عملکرد تیمم رضایت ... از این بابت از بازیکنانم تشکر می ... شده راضی نیستم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 234
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 17
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 124
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 198
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 403
  • بازدید ماه : 403
  • بازدید سال : 4,894
  • بازدید کلی : 17,078